Bestelinformatie

Bezorging

Wanneer je een bestelling via onze website plaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging. Vervolgens worden de artikelen ter bezorging meegegeven aan TNT post. 

Wanneer je niet thuis bent zal TNT je pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals aanbieden. Mocht je ook de tweede keer niet thuis zijn, dan krijg je een kennisgeving van TNT waarop staat waar je je pakket af kunt halen.

Indien je overdag niet thuis bent, dan kun je ook een ander leveringsadres opgeven.

Levertijd

De meeste artikelen hebben wij op voorraad en worden binnen 2 dagen na ontvangst van de betaling verstuurd.

Mocht het zo zijn dat iets niet op voorraad is, dan geeft de webwinkel dit automatisch aan. 

Meubelen en behang worden speciaal voor je besteld. Deze artikelen worden binnen 10 dagen verstuurd.

Mochten wij niet in staat zijn je bestelling binnen de vermelde levertijd te laten bezorgen, dan nemen wij direkt contact met je op.

Betaling

Om je bestelling te kunnen verwerken, moeten wij je betaling eerst hebben ontvangen. Tussen de afboeking op je bankrekening en de bijboeking op de onze, kan enige werkdagen verschil zitten. Je order wordt in behandeling genomen op het moment dat O’Livia je betaling heeft ontvangen.

Is mijn online betaling veilig?

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. De webshop is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en ICEPAY voor de verwerking van uw online betaling.

Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

Verzendkosten

Wij vragen een schappelijke bijdrage voor de verzendkosten van je bestelling, welke afhankelijk is van het formaat en de hoogte van de bestelling. Deze tarieven gelden alleen voor Nederland. Voor leveringen naar het buitenland kun je contact met ons opnemen.

Brievenbuspost € 2,25 (boven € 50,- geen verzendkosten)

Pakketten € 4,95 (boven € 75,- geen verzendkosten)

Grote pakketten (meubels) € 25,00  (boven € 1000,- geen verzendkosten)

Schade tijdens transport

Hoewel we je bestelling zorgvuldig verpakken, kan het gebeuren dat artikelen tijdens het transport beschadigd raken. In dat geval zullen we, afhankelijk van de situatie, de beschadigde artikelen vervangen of het factuurbedrag aan je terugbetalen.

Vastgestelde transportschade dien je direct bij aflevering bij de bezorger te reclameren en vervolgens O’Livia hiervan in kennis te stellen.

Kies je ervoor om de bestelling af te halen in Hurdegaryp, dan betaal je uiteraard geen verzendkosten.